Ptáte se...

Ptáte se...

Ptáte se nás…

 

Je zboží skutečně z Nepálu a z Indie?

Jistě, u 100% našeho zboží platí, že jsme přímým dodavatelem. Osobně zboží vybíráme, objednáváme a známe všechny naše dodavatele. S některými spolupracujeme už 28let a naše kontakty jsou velkou výhodou, když někdo shání konkrétní jedinečný kus, jako například 4 metry vysokou sochu Buddhy:)

Jak to, že dodání trvá tak krátce, když jde o zboží z Indie a Nepálu?

Naše dodací lhůty jsou velmi krátké, protože zboží máme připravené v hlavním skladu v Praze. Neobjednáváme z Indie a Nepálu až ve chvíli, kdy přijde platba a poptávka od vás, i když by to bylo méně riskantní a mnoho firem to tak dělá. Dodání by trvalo až několik týdnů a nemuselo by k němu v některých případech vůbec dojít. Rychlost a spolehlivost ostatně dlouhodobě chválíte v našich recenzích.

Chci ušetřit za dopravu. Mohu si zboží osobně vyzvednout?

Dopravu zdarma můžete v tuto chvíli využít už od 500Kč. Pokud však potřebujete jen nějakou drobnost, jako například vonné tyčinky a nemáte to daleko do Holešovic, zastavte se. Každý všední den pro vás vydáváme objednávky v naší pobočce v Argentinské 22-proklik na info o AG. Přijali jsme všechna bezpečnostní opatření a náš team je vybaven rouškami, dezinfekcí a rukavicemi. Pokud nechcete vstupovat do uzavřeného prostoru, předání může proběhnout na našem dvoře, stačí nám zavolat:)

Je možné zboží zarezervovat a koupit až po vyzkoušení na pobočce?

Využijte služby osobního odběru na některé z našich poboček a v klidu si ještě před platbou vše vyzkoušejte. Pokud něco nebude sedět, nic se neděje, zboží z objednávky bez problémů vyjmeme. Naše slečny vám také mohou doporučit jiný střih nebo délku, jsou v tom skvělé!