Reklamace

Zjistili jste, že s Vaším zbožím není něco v pořádku? Nevadí. Na reklamaci Vašeho zboží máte 24 měsíců.

Jak postupovat?

Přijmutí reklamace na prodejně

Nejjednodušší postup, který můžete zvolit, je odnést reklamované zboží přímo na naši prodejnu. Naši zaměstnanci nám zásilku doručí na centrální sklad a my ji vyřídíme.

Nezapomeňte se zbožím donést kopii dokladu o zaplacení.

Seznam prodejen, na které můžete reklamaci odnést najdete zde >>

Zaslání reklamace poštou

Reklamované zboží nám jednoduše zašlete s kopií daňového dokladu a vyplněným reklamačním formulářem na adresu:

SANU BABU, spol. s r.o.
Argentinská 22
170 00, Praha 7 - Holešovice

Pokud nemáte možnost vytisknout si náš reklamační formulář, postačí nám napsat ty samé informace na papír a přiložit jej ke zboží společně s kopií faktury.

Nezapomeňte uvést důvod reklamace zboží, ten je pro naše odborné posouzení nezbytný.

Na vyřízení reklamace máme ze zákona 30 dnů, většinou je ale vyřízena rychleji. O přijetí zásilky a jejím následném vyřízení Vás budeme informovat telefonicky nebo emailem.

Na vrácení peněz na Váš účet máme 14 dnů, vždy se ale snažíme poslat je v kratším termínu.
    
Na reklamaci zakoupeného zboží máte 24 měsíců. Nevztahuje se však na vady, které jsou zapříčiněny mechanickým poškozením nebo běžným opotřebením, které je dané vlastností materiálu.

Nevíte si rady?

Máte otázky, nebo Vám není něco jasné? Obraťte se na nás. Jsme Vám k dispozici od pondělí do pátku od 9:00 do 18:00 hodin.

Telefon: + 420 724 800 951
Email:  eshop@sanubabu.cz

soubory ke stažení