Registrace odběru newsletterů
Děkujeme vám za registraci odběru našich newsletterů. Uděláme vše pro to, aby pro vás byly užitečným zdrojem inspirace.
Vaši registraci potvrdíte kliknutím na odkaz, který Vám byl zaslán na uvedenou emailovou adresu.
Ptáte se nás…
Je zboží skutečně z Nepálu a z Indie?
Jistě, u 100% našeho zboží platí, že jsme přímým dodavatelem. Osobně zboží vybíráme, objednáváme a známe všechny naše dodavatele. S některými spolupracujeme už 28let a naše kontakty jsou velkou výhodou, když někdo shání konkrétní jedinečný kus, jako například 4 metry vysokou sochu Buddhy:)
Jak to, že dodání trvá tak krátce, když jde o zboží z Indie a Nepálu?
Naše dodací lhůty jsou velmi krátké, protože zboží máme připravené v hlavním skladu v Praze. Neobjednáváme z Indie a Nepálu až ve chvíli, kdy přijde platba a poptávka od vás, i když by to bylo méně riskantní a mnoho firem to tak dělá. Dodání by trvalo až několik týdnů a nemuselo by k němu v některých případech vůbec dojít. Rychlost a spolehlivost ostatně dlouhodobě chválíte v našich recenzích.
Chci ušetřit za dopravu. Mohu si zboží osobně vyzvednout?
Dopravu zdarma můžete v tuto chvíli využít už od 500Kč. Pokud však potřebujete jen nějakou drobnost, jako například vonné tyčinky a nemáte to daleko do Holešovic, zastavte se. Každý všední den pro vás vydáváme objednávky v naší pobočce v Argentinské 22-proklik na info o AG. Přijali jsme všechna bezpečnostní opatření a náš team je vybaven rouškami, dezinfekcí a rukavicemi. Pokud nechcete vstupovat do uzavřeného prostoru, předání může proběhnout na našem dvoře, stačí nám zavolat:)
Je možné zboží zarezervovat a koupit až po vyzkoušení na pobočce?
Využijte služby osobního odběru na některé z našich poboček a v klidu si ještě před platbou vše vyzkoušejte. Pokud něco nebude sedět, nic se neděje, zboží z objednávky bez problémů vyjmeme. Naše slečny vám také mohou doporučit jiný střih nebo délku, jsou v tom skvělé!